Menu
customer excellence

klantverwachtingen overtreffen, maximaal klantbehoud

Customer Excellence betekent klantverwachtingen waar maken en liefst overtreffen. Zorgen dat klanten zich bovengemiddeld tevreden tonen, klant blijven en anderen aanbevelen klant te worden. Een absolute voorwaarde voor een positieve klantbeleving is de ‘outside-in’ benadering, waarbij klantwensen de organisatie inrichting bepalen, en niet andersom.

vertrouwensband

Concurreren op prijs is een onhoudbare strategie in een sector waar klanten ruime keuzevrijheid hebben. Financiële dienstverleners richten zich steeds nadrukkelijker op het bouwen van betekenisvolle klantrelaties door producten en diensten te leveren vanuit het klantperspectief. Met het doel een vertrouwensband met klanten op te bouwen en een blijvend positieve klantbeleving te realiseren. Niet eenvoudig, want financiële dienstverleners zijn vanuit wet- en regelgeving verplicht klantwensen te toetsen aan het klantbelang en om die reden niet altijd in de positie om aan klantwensen te voldoen.

waarde toevoegen

BWP Project Professionals bouwt samen met opdrachtgevers projectmatig aan customer excellence oplossingen. Oplossingen die verder reiken dan de implementatie van een CRM-systeem en waarde toevoegen door de klant centraal te stellen; door ze passende producten en diensten aan te bieden, op het juiste moment, via het gewenste kanaal. Oplossingen die klantrelaties versterken, klantbehoud maximaliseren en tegelijkertijd bijdragen aan de zorgvuldigheideisen rondom zorgplicht.

© 2017 BWP - alle rechten voorbehouden